söndag 18 oktober 2009

Ladies night!

Igår var jag på Ladies night i Skandinavium. Fick det i present när jag fyllde 50 av personalen i min hemtjänstgrupp. En fantastiskt rolig kväll som började med tågresa till Göteborg. Väl där så åt vi Thai-mat på en trevlig restaurant. Så var det dags för Skandinavium och det var en lite annorlunda kväll då det sitter 8500 tjejer i publiken. Inte en enda man. Men det var hur kul som helst. Det var ju inte vilka killar som helst som uppträdde, eller vad sägs om Martin Stenmark, Andreas Jonsson och Micke Tornving. Snickaren Matte gjorde scendebut och han är ju inte heller helt fel. Eller vad säger du Annelie! Du skulle nog vart där....:) Oohps hoppas du inte blir sur nu när jag nämner dig i min blogg, men jag vet ju att läser den ibland. Nåväl till er alla vill jag bara säga: Gå på Ladis Night om ni har möjlighet!

6 kommentarer:

  1. Vilken upplevelse för tanter...:))

    SvaraRadera
  2. En sådan grej, bara tjejer, så kul. Och så många bra artister, vet du hur länge det håller på i Göteborg?

    SvaraRadera
  3. vad sotis jag blir på dig. Du har fått se Matte live,och Martin Stenmark oxå. Fybubblan vad orättvist, hehe. men vad kul för dig att du hade en kul kväll.

    SvaraRadera
  4. Hej på er!
    Jag vet inte om 20-åringarna som var där vill kallas tanter men det får dom väl ta. Faktum är att det var "tanter" från 20-70 i publiken.
    Artisterna drev hejdlöst med det manliga könet och det är klart att det är kul att få riktigt frossa i det en hel kväll. Det är ju som du säger Fia bra artister men de är ju riktigt snygga dessutom.
    Ja du Anna, förstår att du är avis. Nu var jag ju inte riktigt så nära så vi hade ögonkontakt direkt men under samma tak i alla fall. Tyvärr så var det bara denna helgen i Göteborg men jag tror de är i Halmstad nästa helg. Men det blir säkert en ny omgång nästa år och jag kan som sagt rekommendera det.
    Ha det gott alla tre.

    SvaraRadera
  5. Då har du haft det lika trevligt som en bunte arbetskamrater har haft det. De kom allihop klädda i svarta t-shirts idag med texten Ladies Night, och det var ett fasligt "kackel". Dom hade haft det mycket trevligt och jag kan tänka att det var alldeles blött på golvet under dom, av dreggel.
    Men så galen var väl inte du... eller??:)

    SvaraRadera
  6. Hej Susanne!
    Nej jag dräglade inte, som tur är så tycker jag ju att Thomas fortfarande är en goding så jag är väl lyckligt lottad kan jag tro. Får dregla lite här hemma ibland:)

    SvaraRadera

Tack för att jag får din uppmärksamhet.