fredag 29 januari 2010

Packar resväskan!

Hur svårt kan det va att packa väskan för EN veckas semester! Hur jag än bär mig åt så blir det mer än 20 kg. Måste va nåt fel på mig. Packar alltid ner "bra att ha kläder, skor, smink mm" trots att jag vet att jag inte använder det. Försöker intala mig att vi inte skall till en öde ö, och att det jag behöver finns att köpa men det funkar inte ändå. Thomas packar ner det han behöver och på våra resor tillsammans under åren, så har det aldrig fattats något i hans väska. Jag å andra sidan brukar ha hur mycket kläder som helst men är ändå inte nöjd med valet när jag väl kommit till resmålet. Therese kommer ikväll, kanske skall be henne om hjälp. Hon reser ju ganska mycket.
Nä nu får jag återgå till resväskan och kolla vad jag kan ta ur.
Ha det gott allihop så hörs vi om en Vecka!

5 kommentarer:

  1. Ha det så himla gott o tänk på oss här i kalla Sverige.

    SvaraRadera
  2. Skall göra det Fia!
    Kram på dig..

    SvaraRadera
  3. Ha nu en rigtigt trevlig semester.

    SvaraRadera
  4. Det låter som om det är Thomas som ska packa din väska oxå. Ha nu en himla skön resa och må så gott ni bara kan :))
    Kram;))

    SvaraRadera

Tack för att jag får din uppmärksamhet.