söndag 3 januari 2010

Skidåkning







För första gången på säkert 15 år så har jag idag varit vid Bjursjön och åkt skidor. Tekniken är väl inte den bästa men jag tog mig fram i alla fall. Det är så otroligt vackert med all snön och solen sken som aldrig förr. Nu verkar det som om kylan skall hålla i sig och då får det bli fler turer på skidorna. Thomas åkte "lite" längre än mig men jag tog fram renfällen och satte mig och tittade på folk medan jag väntade. Det var helt underbart:) Om ni inte provat så rekommenderar jag det.



3 kommentarer:

  1. Skulle säkert bryta både armar och ben om jag provade att åka skidor. Det har jag inte gjort på 24 år och förresten så äger jag inga. De åka till tippen en gång när gubben hade ett av sina garageröjningar. Så kan det gå..
    Ni ser i alla fall ut att ha haft en väldigt mysig dag i vintersolen Hoppas det håller i sig , men kylan kunde ju gärna mildras lite.
    Ha det gott och ta det vackert i skidspåret:)

    SvaraRadera
  2. Då var du nästan hemma hos mig och åkte skidor. Tycker att banorna där är jättefina. går mycket där med jarre när det inte är skidspår.

    SvaraRadera
  3. Hej på er!
    Har förstått att du Anna bor där nånstans när jag kikat på din blogg. Du Susanne, jag tog det säkra före det osäkra och åkte enbart på platten:) Annars hade jag nog brutit en och annan kroppsdel jag med.
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Tack för att jag får din uppmärksamhet.