söndag 17 januari 2010

Vinterstudion den nya drogen!

Jag är helt fast framför tv-n! Skulle behöva röra lite extra på dödköttet nu inför teneriffa men inte då. Sitter i soffan o päser. Samtidigt é det ju väldigt underhållande. Svenskarna är ju fantastiskt duktiga på skidor. Det borde inspirera till viss aktivitet men så funkar det inte på mig. Jä..la slappis! Behöver lite tips för att komma i form. Hundpromenader funkar inte för de springer lösa och jag behöver anstränga mig för mycket, i alla fall nu när det är så mycket snö.

4 kommentarer:

  1. Du kan ju alltid gå ut och skotta snö, det finns det ju i massor överallt hos grannar och så. Du vet väll va glada de skulle bli och du skulle få motion;))))))

    Ps, låter gott med Teneriffa Ds.

    SvaraRadera
  2. Ha ha, vet inte om de skulle märka det. Thomas och jag har skottat fram vår + våra 2 grannars brevlådor minst 6 gånger sedan snön kom, men inte ett ord från våra grannar. Vet inte om de tror att det bara blir skottat av sig självt. Så nej tack, de verkar inte uppskatta det. Jag kanske kan komma till dina grannar och skotta:)) Men tack för tipset!
    Om 2 veckor åker vi till Teneriffa:))

    SvaraRadera
  3. Du kan få låna min släde då får både du och hundarna motion, jaha ska ni åka till Teneriffa, så härligt det låter, värst vad folk flyger o far. Kunde vi vara hos dig på Lördag? Har bloggat till Susanna nu och nämnt detta och att jag inte kan komma för änn tidigast kl två.

    SvaraRadera
  4. Hej Fia!
    Det skulle vara kul att prova släden nån gång. Det är helt ok för mig efter kl:14 och vi kan vara här. Jag kollar Susannes blogg.

    SvaraRadera

Tack för att jag får din uppmärksamhet.