tisdag 24 november 2009

Solen skiner!!



Underbart! solen skiner och man kan se hundarna när man rastar, även efter klockan 16. Nu sitter jag med gott samvete och mumsar tryffel i soffan. Resan som går till Teneriffa är betald och vi åker den 31 Januari. Gud vad skönt det skall bli.
I morgon kommer Ingemar och Lena hem från Puerto Rico och Atlas åker hem till dem. Det kommer att bli tomt men jag skall erkänna att det kan bli lite mycket med 3 schäfrar. I alla fall när det regnar vareviga dag. Utom idag förstås

5 kommentarer:

  1. Så snäll han måste vara Atlas när det verkar fungera mellan han o Gandi. Två hanar kan ju vara lite lurigt och i synnerhet när det finns en tik inblandad. Nu är det snart dax för Stenshult, ska bli himla kul.

    SvaraRadera
  2. Själv har jag fått titta på solen via fönstret. Har jobbat i dag. Har hört att det skall regna till tisdag. Vad negativ jag låter. Får nog rycka upp mig.

    SvaraRadera
  3. Atlas är helt underbar. De har kommit ihop sig ett par gånger men bara tjafsat lite om vem som skall få vara närmast matte. Gandi är ju ingen bråkstake han heller och Alice har löpt under tiden som Atlas varit här så visst är det otroligt att det funkar så bra. Det beror nog på att de har haft en god uppfostran:))
    Ja du Anna, vi blir hårt prövade vi nordbor. Men håll ute! Efter regn kommer Sol:)
    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Så skönt det låter med värme, det hade jag viljat haft i natt när jag fick min feberfrossa.
    Är förbaskat trött på detta regn, jag vill oxå till solen ...nuuuuuuuuuu.:)
    Ser fram emot våran träff, tur att man har nått att glädjas åt.
    Ha det gott :))))

    SvaraRadera

Tack för att jag får din uppmärksamhet.