måndag 23 november 2009

Kanske kan Kanarieöarna vara nåt!!

Hej svejs!
Sitter här i mörkret och lyssnar på smattret från regnet. Av nån konstig anledning tycker jag inte att det ljudet lockar mig längre. Thomas är ute och springer med Alice och Atlas & Gandi är gött sura för att de inte fick följa med. Jag är ju inte direkt springtypen om man säger så:)
Livet känns i alla fall lite lättare idag då vi bestämt att vi åker till Kanarieöarna i Januari. Visserligen bara en vecka men det skall bli skönt ändå. Vi skall prova All inclusive och se hur det är. Då kan vi väl i princip bara lata oss, gå och käka när det passar osv. Hotellet har en uppvärmd pool så blir det inte fint väder finns det säkert solarium och då får det väl duga. Nu skall vi bara ha lite hundvakter, men det ordnar sig säkert.
ha det gott så länge!

5 kommentarer:

  1. Fy vad sotis jag blir. Jag vill oxå till värmen igen. Detta väder gör mig deppig.

    SvaraRadera
  2. Ja, vi Nordbor behöver nog få känna det emellanåt.

    SvaraRadera
  3. Ååh låter härlig ! Det är ni verkligen värda :)

    Kram

    //M-L

    SvaraRadera
  4. Tack M-L!
    Idag har vi betalt resan så nu är det ingen återvändo. Skall till Teneriffa och bo på All Inclusive. Skall bli riktigt skönt.
    kram Ingan

    SvaraRadera
  5. Äntligen en solig dag, så länge det nu varar. Gott att åka till värme och bad, det kan man allt behöva när man bor i detta nordliga land.

    SvaraRadera

Tack för att jag får din uppmärksamhet.