fredag 17 juli 2009

Tassopererad



Nä nu är det f_n inte roligt längre. Gandi känner sig inte helt fräsch om man säger så. Fick sy några stygn i tassen men det skall nog läka ihop det med. Sedan skall vi bara hålla oss friska resten av sommaren.
Ikväll verkar det som det skall bli surströmmingsfest här i huset. Det är ju Norrlänningar på besök i Lane-Ryr och då får man bjuda till lite grann ( med att äta rutten fisk alltså). Tur att vi har uterum. Skall bli kul med lite fest, det kan vi behöva här i huset. Hörs imorgon!

4 kommentarer:

  1. Näe , nu får det väl räcka med eländigheter !
    Hoppas Gandi kryar på sig ordentligt nu inför "semestern".

    Smarrigt med surströmmingsskiva *urk* själv blir det nog en korv i bröd som ätes i valplådan för nu är den fylld av Exter barn.

    Ha en riktigt trevlig kväll och hälsa norrlänningarna.

    Ses snart !

    Marie-Louise & Moa

    SvaraRadera
  2. Hej Ingan.

    Du har jättefina hundar. Hoppas det ordnar sig för din sjuke hund. Surströmming låter inget vidare. Men det är trevligt med fest. :)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket Bente. Visst har jag underbara hundar. Vill bara meddela att både festen och surströmmingen smakade så bra det det kan bli.

    Ja du Marie-Louise, det var inte så dumt med surströmming ändå. Det är andra gången jag äter det och jag måste faktiskt säga att idag var det riktigt gott! Tror ärligt talat att det kan bli något jag kommer att längta efter.
    Mina bekymmer om Gandi kan jag nog glömma för han går omkring här i huset som om inget har hänt. Vet inte om det är mig eller honom det är fel på men skit samma, huvudsaken att han mår bra. Kramar på dig, vi ses på Måndag om inget oförutsett inträffar.

    SvaraRadera
  4. Ja fattar inte hur surströmming kan va gött...:)) En kan väl ha trevligt ändå :))))

    SvaraRadera

Tack för att jag får din uppmärksamhet.