lördag 18 juli 2009

Surströmmingsparty






OJ DÅ OJ DÅ, inte trodde jag att jag skulle bli biten av surströmming men det har jag. Till och med Thomas åt och tog om. Det här får bli tradition, tror jag.
Detta var nog den lättvindigaste festen jag haft. Vi stod för husrum och gästerna hade med sig mat och dryck och bakverk. Kan man ha bättre gäster på kalas.

Vill även tilläga att de gjorde vår dag till en solskensdag. Den började i moll men slutade i dur. Tack familjen Edvall & Jansson för en trevlig kväll och för att ni gav oss positiv energi.







2 kommentarer:

  1. Tack för en mycket trevlig kväll. Ja det gör gott att få koppla av en stund mitt i stressen.
    Nästa gång testar jag nog oxå !!Nu har man ju kännt lukten.
    Kramar Camilla

    SvaraRadera
  2. Ja, du blev allt lite sugen. Doften är ju ljuvlig, eller jag menar jävlig tror jag. Ser fram emot din debut.

    SvaraRadera

Tack för att jag får din uppmärksamhet.