fredag 5 mars 2010

Yes, Yes ,Yes Fredag!

Äntligen Fredag!
Räkor, vin och ledig. Har sett fram emot fest på Gustavsberg i morgon Lördag men tyvärr så har jag tagit fel på datum så det är inte förrän nästa Lördag. Shit, då skall jag till Tanumstrand! Inte för det, för det skall bli kul men jag vill ju inte missa Gustavsberg:( Men så är det när man inte har koll. Thomas tycker att det är kallt i huset (det är det) men jag säger att det är varmt och gott. Efter elräkningen från Januari så är det fanimej värt att frysa lite. Har mutat honom med lite Jäger och nu verkar han varm o go! Ha ha!

3 kommentarer:

  1. Vi fick oxå en saftig elräkning, och det kan jag hålla med dig om att det var fanimej inte kul. Dessutom har våran luftpump krånglat , så det e kallt här med. Huuuuu...längtar efter sommar och sol:)

    SvaraRadera
  2. En får värma sig med det som finns till hands och söker man så finner man:))

    SvaraRadera
  3. Ha en go ledig helg. En annan står på Bauhaus och tar betalt av trevliga kunder.:)) Och där är det kallt. Det drar på oss från dörrarna. Ha det så gott.

    SvaraRadera

Tack för att jag får din uppmärksamhet.