lördag 6 mars 2010

Ont i hela kroppen efter dagens övningar!


Tre trötta men nöjda varelser:)



Armarna värker, ryggen värker, benen värker, tom tummarna har jag ont i. Men härligt var det att åka skidor i det fina vädret som vi haft idag. Skaren är så hård så nu har vi gjort ett skidspår precis utanför dörren och runt i skogen. Fantastiskt att ha det hemmavid så hundarna kan följa med på turen. De var faktiskt rätt trötta de med, men det är klart de springer ju säkert 50ggr mer än vad jag åker.


3 kommentarer:

  1. Så gott det ser ut med skidor, det var länge sedan, har inte stått på ett par sen jag flyttade från Värmland o det är länge sedan, då åkte man både på längden o på höjden, var ofta i Sälen, hundfjället o åkte, var himla härligt, men inte numera. Farkas ska säljas, han ska till Finland, jag har skrivit en del på Susannas bloog, blir jobbigt att skriva till er alla om detta, så där kan du läsa om orsaken o annat. Hoppas bara att vi kan fortsätta att hålla kontakt efter att han flyttat som nog blir om ca 4 veckor.

    SvaraRadera
  2. Hej Fia!
    Det var tråkigt att höra. Klart att vi skall höras. Han får det säkert bra i Finland, men jag förstår att det är jobbigt.
    Kram på dig!
    Ingan

    SvaraRadera
  3. hej Ingan! Hur har ni det? Länge sedan man tittade på din bloog, Fb tar all tid, men nu ska jag skärpa mig med min egen bloog, vintern är ju slut nu så det är dax för lite nya kort.
    Ha det gott.

    SvaraRadera

Tack för att jag får din uppmärksamhet.